søndag 18. januar 2009

Trening på forumet og Fritrening med Jenni

Vi var på forumet i går, selvom det ikke var med instruktør.
Hadde tenkt å trene lydighet, men de fleste som kom ville trene agility og da var ikke jeg vond å overtale.
Synes det er greit å få trent på andre hindre enn stovner sine også.
Vippa tuller hun jo litt med om dagen, så i går raste hun over første gangen og da tenkte jeg herlig nå er det over. Men neida neste gang begynte hun å krabbe over igjen ????????????
Pølsa er av plast på forumet og stoff på stovner, men den er det ingen problem med.
I dag tidlig fikk jeg sms av Jenni som spurte om jeg ville være med å trene, og seff ville jeg det hun er jo så flink til å hjelpe meg også. Hun hadde tegnet en hopp kombinasjon, som vel var litt tøff for oss. Men jeg delte den opp i to og da fikk vi den til.
Det var ikke noen lett start men den tok hun med en gang, det var høyreslalom og da tullet hun litt men vi fikk den til til slutt. Etter slalomen la jeg inn en jaakotus og det gikk fint også var det mye rundt og mellom dette gikk også utrolig bra. På slutten tok vi også en blindcross som jeg var for sein med kom. men hun følger så utrolig bra at hun reddet meg he he flinke Pippi!!!!!!!!!!!
Så takk til Jenni for en fin trening :)

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.