tirsdag 3. februar 2009

Er det mulig å ha sånn uflaks???

Ja det er det!!!!!
Vi var nå godt igang på Follo, og så fram til noen konkurranser over.
Etter trening søndag var de jo en tur i skogen, og når de kom hjem så jeg at Pippi haltet.
Herregud jeg blir jo helt svett og har Azzi friskt i minnet, som jo viste seg å være så alvorlig at hun måtte slutte å gå agility.
Det eneste jeg husker fra treningen som det kunne ha vært, var at hun meide ned en hinder.
Pippi er ingen buse men mulig hun skled, eller fikk seg en smell idet hun traff hinderet???
Så vi tok en tur til veterinæren i går, og joda hun fant noe i skulderen hennes.
Siden Pippi ikke var røntget ennå, så tok vi hd bilder og bilder av begge skuldrene hennes pluss at hun ble chippet.
Bildene viste ikke så mye heldigvis, men hun har fått en muskelstrekk.
Og må ta det med ro i 2 til 3 uker, så der røyk moelv.
Jeg håper bare at hun blir fort frisk igjen, og at vi slipper flere skader.

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.