torsdag 5. mars 2009

Treninger

Vi har vært på tre treninger siden siste oppdatering!
Trente bare litt slalom og felt på stige og vippi, ingen hopp denne gangen. Og Jenni tok en kikk på henne, for å se hvordan det gikk med skaden. Og senen var litt varm men ellers ikke vond når hun klemte eller strakk på den. Så da var det bare å begynne å trene igjen.
Vi ble med som tilskuere til Tønsberg, men det ble ikke mye bra agility og se der. Men man ser jo helt klart at de som er i toppen, klarer å takle hvilke baner som helst. Jeg dro sammen Annikken og Jenni og vi hadde det kjempe trivelig, ikke stille i den bilen nei.....

På tirsdag var vi på gruppetrening, og siden hun går på mellom blir det litt mye styr å bygge opp og ned. Så jeg får se om jeg bare fritrener en stund? Og noe annet som jeg også fikk erfare var at oj for en fart hun får, rekker jo ikke å plassere meg lenger he he he. Vi fikk til noe, men det meste gikk hurra meg rundt den dagen.

I går dro vi på fritrening med Annikken og Jenni, Jenni hadde laget en kombinasjon som ikke var kl 1. Så vi tulla skikkelig med starten og ikke klarte jeg å konsentrere meg heller, legge ut sving, bruke motsatt arm, ikke lenger enn til vangen og snu, belønne fra hånden og riktig hånd. Herregud følte at jeg ikke har handlet før, men sånn er det med Jenni her skal det være riktig så bare å jobbe. Jeg delte opp kominasjonen og i midten som jeg trodde skulle bli et problem ble enklere enn starten.

Igjen en stor takk til Jenni for all hjelp, vi har nå fått mye å jobbe med.

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.