søndag 3. mai 2009

Forum og Agilitykurs

I går var vi på forumet, og da var det bare Azzi jeg trente. Og temaet i går var være her, vi testet de på mange momenter i være her. Både mennesker, syklende barn, møtende hunder, og ut på tur i flokk. Og det beste var på tur i flokk, da kunne man utfordre som man ville selv. Men Azzi oppførte seg eksemplarisk i går, kjempeflink var hun :):)
Så tok vi en tur til Jenni for å sjekke Pippi siden hun oppførte seg så rart i Moss, men hun fant ingenting. Men det var noen hannhunder som nok oppklarte hvorfor i dag på kurs, så ja det er nok løpetid på vei.

I dag var det Agilitykurs med Jan Egil og Jenni, og er det noe jeg trenger å terpe på så er det handling. Og vi startet med en kombinasjon med 24 hindre, og fyfaan og jeg sleit for å lære den.
Og for ikke å snakke om å gå den, jaja ingen kl 1 kombinasjon heller da. Men vi fikk til masse bra også. Måtte ha godbit på skål på felt hindrene så hun får tilbake farten over og det skjønte hun fort. De siste kombinasjonene til Jan Egil klarte vi fint og jeg fikk skryt for at jeg faktisk har begynt å handle ikke bare løpe hehehehe. Må jo lære snart jeg også da.

Så takk til Urskauen og Jan Egil og Jenni for at vi fikk være med på kurs :):)

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.