søndag 7. juni 2009

Drammen 2009

Drammen står for tur, og spennende med deby i kl 2 også!
Ag først og en kl 2 bane med masse fart og noe handling i midten og på slutten.
Vi klarer oss veldig bra, bra felt og slalom. Men så ble jeg litt for passiv og hun drar over feil hinder. Obs og det var på tredje siste hinder, men fornøyd med resten så det går greit.

Hopp var en fin bane, også en løpebane som har noen feller.
Jeg skulle ikke gjøre samme tabbe her som i ag, og jobbet skikkelig og det fikk jeg igjen for.
Beinet mitt fungerer ikke alltid som det skal, så jeg klarte å vrikke det to ganger i hoppen og hang litt etter et par ganger. Vi reiv muren..... og det nesten hele, bare ett tårn sto igjen hehe skjønner ikke hvordan hun klarte det? Men med et riv ble det ikke napp, men en 2pl og best tid er vel noe å ta med seg?

De andre TeamSpiritene var også flinke i dag, Annikken og Kazan fikk til et feilfritt hoppløp og 6pl. Jan Tore og Ludvig fikk en 2pl og cert og caciag(tror jeg det er?) Kjempebra!!!!!!!

På lag i dag så var vi bare tre, og da ble vi litt sårbare. Med en bane som jeg ikke fant noen linje, eller at den var noe som helst logisk. Annikken startet først, så Jan Tore og jeg til slutt. kunne
Annikken sendte Kazan over feil hinder og da kunne Jan Tore og jeg bare trene i våre løp.
Jeg trente felt og siden banen var som den var, så kunne vi trene litt hinder diskriminering og fremmadsending også. Tror Jan Tore gikk feilfritt?? Og vi fikk ett riv.

Så nå må alt bare tørke igjen..... så er vi klare for Nes neste helg :)))))))))

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.