mandag 19. oktober 2009

Tønsberg 18/10 2009

Så var det stevne igjen og jeg skulle gå med begge denne dagen også:o
Azzi startet i hopp, fikk til en ikke så lett slalom inngang. Men så skulle hun hoppe over og rundt et hinder, noe hun tydeligvis ikke er så god på for hun hoppet det samme tilbake og disket (Det samme skjedde på nes). Men så pep hun over to av hoppene og så tok jeg henne ut, veit ikke helt hva som skjedde. Men Jenni gikk over henne, og anbefalte meg å ikke la henne går de to andre løpene. Så da får vi se hvordan det går videre, Jenni skal ta noen behandlinger på henne så håper jeg det blir bedere igjen. I dag har hun vært i skogen og da merket vi ingentig???

Pippi sitt hoppløp gikk samme vei som Azzi sitt, men litt lengere og rett i feil tunnell inngang.
Ag løpet disket vi også etter at vi fikk feil i slalomen og litt rot klarte å diske på tredje siste hinder.
På lag ble jo TeamSpirit litt amputert, siden Azzi ikke kunne gå. Så da stilte vi med 2 lag med 3 stk på hvert lag. Og begge lag disket, ikke helt dagen nei.
Åpen ag ble det mye rot igjen for vår del, begynte med at Pippi dro mot slalmen eller hinder 2. Og jeg ropte som en gal for å få henne inn til meg igjen, kjempe sving fikk vi. Også gjorde jeg ikke som planlagt etter stigen også det ble bare rot igjen. Hun tok noen runder rundt beina mine, så sikkert veldig bra ut :(((( Utrolig at vi ikke disket men vi kom i mål med 10 feil :o
Nå skal vi bare trene og kose oss framover :))))

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.