mandag 24. mars 2008

Fritrening Stovner

I dag var det fritrening på stovner, sammen med Annikken, Jan Tore og Hilde.
Vi startet med å lufte hunder, og tok det som oppvarming også. Det er jo viktig å få kroppen igang, Pippi begynner å bli vant til Terv gjengen, og synes ikke de er så skumle lenger.
Det er rett bort med halen rett opp, men hvis hun får beskjed om å dempe seg så legger hun seg rett ned. Azzi synes det er kult å få være med å herje og trene igen, og har mye energi i kroppen.

Først var det en hopp bane, den var ikke lett med blind cross som jeg ikke har tatt før rotet jeg veldig. Det er jo ikke noe nytt at det er jeg som roter det til for oss da, men jeg føler jeg mister kontrollen når jeg ikke ser henne. Så dette er noe vi må jobbe med, og startene som har blitt et problem. Hun vil ikke sitte på start så jeg har gått ove til stå, men det har vi jo ikke trent på så da tjuv starter hun. På ag banen synes jeg det gikk greit, fikk til noen vekslinger jeg var usikker på og da var jeg fornøyd.

Pippi var med inn en tur og fikk testet tunnell, pølse, stige, møne og slalom. Redd hindrene er hunn ikke, for gjennom tunnell og pølsa uten å vegre seg. Møne også uten problem, stigen var heller ikke noe problem. Så dette blir gøy framover, gleder meg til ag kurs søndag.

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.