tirsdag 6. mai 2008

Trening med troppen

I går var vi på trening med troppen og det var ikke mange som møtte opp!!!!
Vi trente på enkelt nummer som skate, gå slalom mellom beina, snurre og div for våres del.
Azzi mangler nå bare å skate lenger av gangen og at jeg kan være på begge sider av henne, må også snart kunne gjøre det med meg på avstand. Pippi begynner også å skjønne hva hun skal gjøre men hun går ikke så langt på brettet som Azzi enda. Med henne trener jeg også på at hun skal sitte på brettet, og det går bra så lenge brettet står stille hehe.
Vi trente også på marsjering i dag det er alltid like morsomt, holde linja er ikke alltid like lett!!!!!!
Azzi og jeg går vist mye fortere enn de andre, så jeg må hele tiden føle med og da mister Azzi kontakten. Så det må vi også trene på å holde kontakt, selv om jeg ser en annen vei.
Synes vi var flinke i går alikevel, og vi fikk til kryssninger også. Dette er noe vi må trene mye på som gruppe, nå var jo dette første gang med hund også da.

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.