tirsdag 18. november 2008

Lydighetskurs med Azzi kveld 4

Og motivasjonen for å trene lydighet om dagen er lik null, og etter oppvisningen i helga så ble den ikke bedre. Skal ikke noen gang ta to lydighetskurs på rappen, så lydighets fiksert er ikke jeg. Men Azzi var klar og jobber som bare det, og i dag hadde jeg med ekstra gode godbiter svinefilet( var vel jeg skom skulle hatt de hehehe). Husker ikke hva vi startet med men tror det var utgangsstilling, og trente på momenter her det gikk fint. Klarte å få henne rett noene ganger, og rask inn er hun jo. Vi trente på apport og der har jeg begynt å ha drakamp med henne så hun ikke skal slippe for tidlig. Avstands kommando trente vi på også, hjemme går disse mye bedre enn på kurs. Vi hadde også raske ned dekk, her er hun også kjappere hjemme. Og tannvisning som gikk bra i dag. Og fellesdekk, og der krøyp hun litt bakover akkurat i det jeg belønnet f.....
men vi tok en ny og fikk belønnet riktig.

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.