tirsdag 18. november 2008

Trening på B partiet med Pippi

I dag satt vi opp en liten hopp kombinasjon, og den skulle vi gå uten å bruke armer.
Ja ja tenkte jeg, og synes det skulle bli kult å se hvordan Pippi reagerte på det.
Ikke lett å løpe med armene på ryggen, og i tillegg komme seg dit man skal i tide.
Men det gikk kjempefint hun fulgte bra, og jeg fikk skryt av måten jeg brukte resten av kroppen på. Har jo trent mye på dette med Azzi da, så det som var så bra var at Pippi taklet det så bra.
Jeg tok denne flere ganger og det gikk like bra hver gang, fint at vi får til noe om dagen.

Så skulle vi gå en bane, og der måtte man ha høyre slalom. Og det går jo så opp og ned om dagen, og nå gikk det dritt, dritt og dritt. Hun er jo rar Pippi da, hun vil helst gå slalomen alene????
Det er noe jeg ikke har fått til med Azzi selvstendig slalom...... Og høyre ingang tar hun som bare det men detter ut på forskjellige steder. Ja ja det er godt vi har noe å jobbe med.

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.