mandag 5. oktober 2009

Jaaaaaaaaa viiiii leeeeeeever

Oj oj så flink jeg er til å oppdatere hehehe.
Men det var morsomt å lese hva vi her gjort på stevnene i våres så da får jeg bare skjerpe meg.

Litt fra i sommer vi har vært på kurs i Karlstad i år også, og jeg er kjempefornøyd i år også.
Ann Karin er en kjempedyktig instruktør, og jeg er ikke den letteste å ha på kurs så all ære til deg Ann Karin :)))) Og som vanlig hadde vi i trekløveret en kjempefin tur, takk til Jan Tore og Annikken!!

Arendal ble jo et kappittel for seg selv, skulle ikke tro vi lærte noe på kurset. Mulig det ble for tett med bare en uke i mellom? Vi tok med oss ett napp i ag fra Arendal, ikke mye å skryte av.

Stevnene ellers i høst er ikke preget av så mye sukksess heller, skjønner ikke helt hva jeg driver med på banen? Nå har jeg fått litt hjelp av Jan Egil så får vi se, om noe fester seg i hodet og kroppen. Nå har vi faktisk kommet igjennom de siste banene, og det er jo en framgang.
Pippi har nå to napp i ag og ingen i hopp kl 2.

Azzi har også startet igjen og hun går jevnt og trutt. Herregud de to er forskjellige, Pippi svevende og langt unna meg. Mens Azzi tett på og tar det minste lille tegn hun får.
Hun går nok ikke så fort som Pippi, men det kan jo skyldes ryggen. Neste time hos Thoresen får vi jo se om hun tåler dette, hun har jo trent litt og gått noen konkurranser. Og sist vi var der sa han at hun ikke hadde noen låsninger jippppppiii!!!!!

Så til helgen går jeg med begge på Nes! Gleder meg veldig!

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.