torsdag 15. oktober 2009

Nes stevnet 10 og 11 okt.

Utestevne så seint på året var jeg litt spent på i forhold til været, men det gikk faktisk veldig greit selvom det var kaldt og vi fikk litt regn på søndag.

Jeg hadde meldt på begge hundene, Pippi skulle gå fire løp og Azzi skulle gå to løp hver dag.
De var jo snille og lot meg flytte sånn at det var god til imellom, så det gikk veldig greit.
Men jeg er jo ikke vant til å gå med begge, så må nok bruke litt tid på å bli vant til det.
Synes jo det er fin trening for meg, men føler ikke jeg klarer å ha fullt fokus på begge enda.

På lørdag gikk det ikke veldig bra :( Beste var vel 8 pl i H2s med Azzi, og Pippi fikk 5 feil på lagløpet. Så var ikke veldig fornøyd med den dagen forant vår del :(
Men TeamSpirit vant på lag!!!!!!

På søndagen diska jeg Pippi på stigefeltet i ag2s, og i hopp fikk hun 10 feil og 10 pl.
I åpen hopp fikk hun 4 plass og gikk feilfritt, endelig. På lag fikk hun 15 feil, men laget vant igjen :)
Azzi vant og fikk siste(tror jeg) nappet i hopp2, og 5 feil på lag.

Så vi kom igjennom noen løp i helga :)))

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.