onsdag 20. august 2008

Lydighetskurs Lundqvist med Pippi 1 kurskveld

Så var det tid for lydighetskurs for Pippi, det var tydelig at hun har hatt godt av ferie. Pippi var klar til å jobbe i dag, hallen er heller ikke skummel lenger. De hadde tre kurs der inne i dag, og hun reagerte ikke på alt bråket eller at vi måte trene veldig tett. Hun klarte å fokusere på meg mesteparten av tiden, så det var fin trening med nok forstyrrelser hehe.
Vi trente på drøye kontakt,sitt, dekk og stå med kontakt og forstyrrelser. Utgangsstilling/på plass og gå rundt på plass. Så hadde vi tannvisning og det gikk kjempefint, vi trente også på å gå med kontakt.
Deilig å komme igang med henne, er litt treg når det gjelder lydighetsøvelsene. Er ikke så flink til å finjustere på momentene, men nå får jeg hjelp og de kjenner meg der så jeg blir justert på hele tiden hehe.....
Nå skal vi trene litt hver dag så vi får noe ut av kurset, det er det vi gjør hjemme immellom kurskveldene som gir resultater:-)

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.