onsdag 24. september 2008

Fritrening

I dag dro vi på hellerud å hadde fritrening med Jan Tore og Annikken.
Vi satte opp to av B testene, den ene var føring og fremmadsending og den andre slalom.
Jan Tore tok den ene med Azzi og det gikk unna, fint å se at hun ikke har vondt i ryggen.
For når hun går får hun liksom ikke gått fort nok og gjør som resten av familien bjeffer seg igjennom banen. Merkelig den dama har blitt, det har hun aldri gjort før.
Det får meg til å lure på hvor lenge hun har hatt vondt i ryggen (skummelt).
Jeg gikk med henne på slalom kombinasjonen og der også gikk hun kjempebra og bjeffende igjennom. heheh.
Pippi fikk også gått en del, og føringen gikk kjempefint, hun følger bra. Og vi fikk til at hun gikk mellom også, dette har vi ikke trent på lenge. Jeg er veldig fornøyd med at hun ikke gikk under i dag også( bare et hinder pytt ).
Slalomen er jo også veldig bra, selvom vi sliter litt med høyre slalomen enda men fikk til en bra også.
Vi hadde en fin trening!!!!!!
I dag drar Annikken og jeg til Finland så jeg håper vi får se masse bra agility!!!!!
Og vi ønsker Norge lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.