lørdag 13. juni 2009

Nes stevnet 2009

Gjør ikke mye annet enn å dra på stevner i helgene, men det er jo morro også da :)
I dag var der dobbelt stevne og jeg hadde meldt på Pippi på 6 løp, jeg hadde tenkt til å prioritere ag og lag. Men Pippi ordnet det selv, ved at hun tjuvstartet det første og da gikk vi rett ut. Tror hun skjønte den det ble ikke flere sånne i dag hehe. Men vi hadde i dag igjen mye rart, jeg svikter litt. Og hun gjør ting jeg ikke regner meg og setter meg helt ut av spill. Men vi fikk til mye bra også hun hadde mange fine slalomer(som vi har slitt med). Og bra felt( når jeg husker å være tydelig nok). Og vi avsluttet med et bra lagløp.

Azzi var også meldt på, Annikken skulle gå med henne. Hun gikk 2 ag løp og 2 lag løp, husker ikke feil og div. Men tror hun kom igjennom 3 av 4 løp, og det er ikke dårlig med ny fører og at hun ikke har trent på 1 år. Har trent litt idet siste, men ikke mye. Så vi får se hvordan det går, mulig hun får gå litt så får vi ta en tur innomm Thoresen for å sjekke at hun ikke har blitt verre i ryggen av det.

Både Annikken og Jan Tore hadde noen bra løp i dag, Grattis!

TeamSpirit har også vært på banen, i dag gikk Annikken/Kazan, Jan Tore/Ludvig, Tone/ Pippi og Annikken/Azzi. Første løpet fikk vi vel 10 feil, og 1 plass andre løpet også 10 feil og 2 plass.
Heia TeamSpirit!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.