søndag 24. august 2008

Konkurranse Hønfoss

Så var det Hønefoss som sto for tur, Annikken og jeg dro kl sju for å ha god tid.
Den ble vel heller en skikkelig nedtur, og nå har jeg skjønt at trening ikke er oppskrytt hehe.
Jeg synes jeg var flink og hadde ingen negative forventninger om verken banen eller hvordan dette skulle gå. Men Azzi har jo dårlig tid og motivasjonen er på topp, så hun tjuvstartet i hopp.
Selv om hun har gjort det noen ganger så var jeg ikke forberedt, og ble satt helt ut (ble vel litt sur også hehe) og tok henne bare med ut av banen.
Ag var en fin bane og jeg tenkte at denne skal vi vel klare å komme igjennom, og hun tjuvstartet ikke(blir spennende å se om det hjalp at jeg tok henne ut i hopp). Vi fikk en fin start hadde alle felter, og hva skjer jo jeg er ukonsentrert og glemmer banen igjen.
Så nå er jeg skikkelig umotivert og ukonsentrert for tiden, synd er det jo at jeg har meldt oss på fire stevner til i høst.
Må finne en måte å få opp motivasjonen og trene med Azzi, hun er jo så flink og motivert.
Tar nok en stund før vi er på nett igjen........
Annikken og Kazan fikk til et bra hopp løp, og 10 pl i kl 3, kjempebra. De hadde også et knallløp på lag. Hurrrrra!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.