søndag 17. august 2008

NKK Drammen og NM

Så var det konkurranse igjen for Azzi, og jeg hadde ikke de store forventningene til resultaterne bare å ha det gøy!!!!
Så på fredag pakket jeg vogna og Ingar var snill og kjørte oss ned til Drammen, Annikken og Jan Tore kom på lørdag. Var litt tull med hvor vi skulle stå, men vi hadde snakket med noen på forhånd så det gikk bra til slutt. Og jeg må si at det var luksus å stå nesten rett utenfor ag ringen, det skal vi gjøre flere ganger håper jeg. Jeg hadde med meg Kazan og skulle gå med han også, Annikken skulle på kurs med Fritz og da var jeg vel heldig som fikk ha han med. Satt sammen med Ann Karin, Geir, Bjørn og Hilde på Fredagskvelden det var koselig å bli bedt over og slippe å sitte alene hele kvelden. På lørdagen sto jeg opp halv åtte og gikk en lang tur med hundene, når jeg kom tilbake var det lang kø inn på området og var glad jeg ikke sto i den.
Men kunne gå i vogna å ta det med ro, og spise frokost i solveggen.
Jan Tore kom i ni tiden og hadde slått opp teltet før jeg kom haha snakk om flaks for meg.
De var det første NKK stevnet mitt, og jeg synes det var bare rot og ikke noe styring på når man skulle gå. Og ag 2 og hopp 3 krasjet, så JT måtte gå hoppen med Kazan for meg. Han kom vel 4-5 hinder før Kazan forsvant over feil hinder så var det gjort. Så skulle jeg gå med begge i ag 2.
Azzi hadde ifl JT en bra runde helt til hun for inn i tunnellen, mens hun skulle til høyre og hopp ops!!! en disk. Så med sju hunder imellom så var det min tur igjen med Kazan, og det ble hopp hopp og feil tunnell inngang og disk haha. Men vi gikk ferdig banen og han hadde bra slalom inngang og alle felt. Så var det hopp løpet og der var jeg sikker på at jeg skulle glemme banen, og
det gjorde jeg også( skal aldri noen gang igjen forvente at noe går feil, at jeg aldri lærer). Hun hadde gjort et knall løp og tror nok det var det kjappeste løpet hennes noen gang. For jeg hang etter som et slips og måtte sjanse på noen vekslinger, og hun stupte inn i slalomen selv om jeg lå langt bak og tok to riktige trunnell innganger. Men på tredje hinder var jeg ikke på nett og trodde hun tok feil hinder, men det var riktig og så datt jeg helt ut. Men jeg hadde det kjempe gøy med begge hundene i dag!!!!!!
Mette og barne kom en tur også, og vi grillet og hadde langbord på kvelden sammen nabo vognene.
JT fikk det siste nappet og er i kl 3 i hopp også, og hurrrrrra for det!!!!!!!!!!!
På søndag var det NM og det ble spennende, Stovner vant lag liten og dobbelt seier på lag stor.
Jan Tore og Ludvig ble da nr på lag i NM Hurrrrrrrra igjen. Hvor skal dette ende JT hehe...
Så takk til alle som gjorde dette til en koselig helg og håper det ikke er lenge til neste gang.....

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.