mandag 25. august 2008

Trening på A-partiet med Pippi

Det var første gang på A-partiet for oss, og med tanke på Karlstad var veldig spent på hvordan hun reagerte. Jeg tror vi var 11 stk store hunder, og det var litt i meste laget mye venting og mange ferske.
Og Pippi var ikke som i Karlstad, hun var kjempe motivert og den Pippi som jeg er vant til å se i banen. Huuuuuuuuuuurrrrraaaaa det var deilig å se at det vi har jobbet med til nå satt.
Vi hadde en komb. som var: tre hopp rett fram, hjul, tunnellen i bue, slalom, pølse og hopp til høyre og ut. Og her var det bare å løpe, hun hadde bra fremmadsending og tok hjulet som bare det og føyk inn i tunnelle. Fikk nok litt for stor fart for hun føyk forbi slalomen, jeg fikk henne tilbake og fikk til en fin inngang og bra fart i slalomen, rett i pølsa og ut. Var fornøyd med første runde jeg, men den var ikke nhoe i forhold til andre runde. Vi snudde komb. Og vi fikk til en bra start som vi har trent på, klar, ferdig, fram, og nå var det bare å løpe, hun stupte inn i slalomen og det gikk fort, gjennom tunnellen, tok hjulet med glans, og raste over de siste tre hindrene langt foran meg. Og heldigvis var jeg også flink til å få kastet kongen så hun fikk belønningen sin når hun skulle.
Og det var deilig med en opptur igjen, jippppppppi

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.