lørdag 13. september 2008

Agilitykurs med Jan Egil og Jenni

I dag hadde jeg meldt Azzi på kurs med Jan Egil og Jenni, men siden hun ikke er frisk ble Pippi med.
Var jo litt spent for Pippi er jo litt opp og ned med motivasjon, men som i det siste gikk det bra i dag også.
Vi er jo ferske og vi begynte med en start vi ikke har jobbet med før, to hopp rett fram også til venstere og rundt hinderet. Her sleit vi litt, men så jobbet vi litt med starten og fikk det til.
Og neste runde tok vi hele kombinasjonen med blind cross og alt, er utrolig fornøyd med at vi fikk den til jiiiiiipppppiiiiiiii!!!
Neste kombinasjon fikk vi også en start som vi ikke har trent på, og der sto jeg på siden av henne. Hindret var rett fram og til høyre også til høyre igjen, haha dette blir kult tenkte jeg.
Men hun tok den med en gang og jeg som hadde bare brifa starten kom jo ikke videre haha.
Vi fikk den til noen ganger, men vi skulle også ha små svinger og der må vi nok jobbe mer.
Så var det en ny komb med trening på terpentin svinger, det har vi heller ikke trent på.
(og her lurer jeg på hva vi har trent på haha, jo fremadsending)
Denne fikk vi også til etterhvert, men synes nok det ble litt mye armer jeg da.(men det styrer jeg selv hehe)
Er veldig fornøyd med Pippi i dag og takk til Jan Egil og Jenni for et fint kurs!!!!!!

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.