tirsdag 9. september 2008

Fritrening ag med Pippi

Var ikke veldig fornøyd i går, så jeg tenkte at vi kan bedre.
Jeg dro på hellerud og tok en fritrening med Pippi, og det var noe helt annet med bare oss i den store hallen.
Trente på svingen fra i går med hjulet rett fram, og joda hun styrtet rett i hjulet igjen. Men nå hadde jeg både ro og tid(blir litt stressa med så mange som ser på og venter) til å finne en løsning. Og det var jo bare timing, og så hørte hun og tok svingen greit og rett inn i slalomen Høyre inngang, men datt ut når hun så jeg sto på feil side (men hun tok inngangen kuuult)
Vi trente noe høyre slalom og felt også, det ble en kort og intensiv økt.
Så nå ser jeg lysere på ting igjen.

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.