mandag 27. oktober 2008

Lydighetskurs med Azzi 1 kveld

Nå var det endelig Azzi sin tur til å gå på kurs, og er det noe Azzi elsker nesten like mye som agility så er et lydighet. Så er det vel jeg som sinker lydighetstreningen på hundene, jeg hater å pirke og lydighet er fult av det.
Så derfor må jeg gå kurs for å få et tupp i ræva!!!
Og nå går jo Kazan også på kurs så da kan vi terpe sammen, også får vi brukt for mye av dette i tropp treningen.
I dag brukte vi dagen til å finne ut hvordan vi lå ann, så det ble lett kamp for både Kazan og Azzi i dag. De synes nok det var lett tjente godbiter, haaalllooo vi kan jo dette da!!!!
Vi hadde:
-kontakt både med forstyrrelser, og drøye
-sitt, dekk og stå med kontakt
-ligge lenge
-utgangstilling( gå intill, sitte rett)
-gå med kontakt
-tannvisning
-hopp over hinder
Og Azzi var kjempemotivert, så jeg gleder meg til å se hvordan hun utvikler seg etter endt kurs.

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.