søndag 19. oktober 2008

Pippi på agilitykurs med Jan Egil og Jenni

I helga har vi vært på kurs igjen, og det har vært gøy og lærerikt.
Vi meldet oss på mandag da det var en plass igjen, men litt dumt at Pippi da fikk løpetid på onsdag. Hun er en typisk fjortis, det ene minuttet høyt oppe og det andre sitter motivasjonen langt inne.
I går gikk det veldig bra utenom slalomen som hun har begynt å rote med.
Hun er bra på starter, jeg kan gå tre hindre fra uten problem.
Vi hadde også felt i går, de sitter bra så lenge jeg er på siden av henne.
Så her må jeg begynne å utfordre med å løpe ifra.
I dag hadde hun noen bra slalom, men på slutten tullet hun igjen. Fikk avsluttet med en bra da
Det var masse handling i dag og det trenger jeg.
Vi fikk da til noe og det andre kan vi trene på.
Avsluttet dagen med en oppløsningsbane, som vi gjorde et knall løp på jiiiiiippppppiiii!!!!
Så takk til Jan Egil og Jenni for nok et bra kurs, nå har vi masse å trene på framover.

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.