lørdag 8. november 2008

Uoffisiel konkuranse Stovner med Pippi

Ja så var det tid for deby med Pippi, og da er det greit med en uoffisiel som også er der vi trener til vanlig. Det ble bare en annen setting og med en fører som er litt mer nervøs enn på trening.
Agility løpet hadde en vanskelig start som jeg synes er dårlig gjort på et uoff. stevne med mange debutanter. Hadde man ikke høyre slalom så var man ute å kjøre fra start, men vi klarte starten og disket senere hahaha. Vi disket når hun dro mot et hinder rett fram og vi skulle til høyre, men jeg fortsatte som ingenting. Og full jubel i mål, så hun skulle få en positiv opplevelse av sin første konkuranse. Og det var jo mye bra og vi hadde alle felt, så alt i alt fornøyd med løpet.
Hoppbanen var åpen og fin, så den gledet jeg meg til å gå.
Vi fikk en fin start, men så presset jeg henne litt før slalomen som hun liker å søke selv og vi fikk feil. Men resten av løpet gikk fint, vi fikk 5 feil og hadde 2 beste tid og endte på 3 plass (det var 24 stk som startet).
Så ja jeg er fornøyd med debyen i dag, og synes hun var kjempeflink.

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.