tirsdag 24. februar 2009

Første trening med Pippi

Så var det tid for å begynne å trene ag forsiktig igjen da, ikke lett det å ikke bli for ivrig å kjøre for fullt når man har en bc som er klar for det meste. Vi hadde kjøpt inn ny ball også for å bruke litt når vi varmer opp, så vi gikk en lang tur og på slutten kastet jeg litt ball med henne så hun fikk strekt ut litt skikkelig før vi skulle inn i hallen. Vi skulle jo begynne forsiktig og gå på mellom høyde en stund, greit med fører som ikke hadde trent på en stund også husket jo bare fram til tredje hinder. Det var en hopp kombinasjon som sto oppe, og med endel tunneller så det ble ikke så mye hopping. Og som vanlig de vi trener med går jo kl 3, så når jeg husket banen satt den så det sang. Og det var både høyre inngang på slalomen og to tunnell innganger ved siden av hverandre så var jeg veldig fornøyd når vi klarte den og hadde bra fart. Så tok venter i noe felt på stigen og vippa, møne venter jeg en stund med. Hadde også noen veldig bra innganger på slalomen i dag, og bra fart her også.

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.