fredag 1. mai 2009

Moss

Stevne igjen og etter forrige helg og siste treningen vår forventningene store, såpass at nervnene kom tilbake :(
I dag var det kl 3 først så delig å ha god tid før man skal starte, både Annikken, Jan Tore disket ag.
Kl 1 banen var også i dag en løpebane, ikke helt enkel slalom inngang men den klarte vi. Men møne felt det hoppet vi over, og vi som har så bra felt på trening. Men min skyld, stoler ikke på at hun tar de og senker farten og hun gjør det samme. Også fikk vi riv på nest siste hinder, og da endte vi opp med 10 feil og 7 plass og tredje beste tid.
I dag var det også deby for TeamSpirit, men vi er jo fem stk så jeg sto over først stevne.
Men en bra deby for TeamSpirit 5 feil og 2 pl, godt jobba folkens...Grattis :):)
Jeg gikk for Urskauen i dag som også går lag for NBFK, og husker bartere at Irene og jeg gikk feilfritt. Lagløpet mitt var igjen det beste den dagen :):)
Før lagløpet var Pippi litt rar gikk med halen mellom beina og jeg skjønte ikke hva det var, men hun var ikke halt så tenkte jeg går. Ikke noe problem under løpet, og jeg gikk henne godt ned etterpå. Men vill ikke leke, bare tusla ved siden av meg hmmmm.
Jenni så på henne og sa at hadde det vært hennes hun ville hun stått over hoppen, så da ble det ikke noe hoppløp i dag.
Håper det ikke er noe alvorlig, men hun har lekt med ballen her hjemme. Skal innomm Jenni i morgen så vi er sikre.

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.