onsdag 4. juni 2008

Ag kurs Urskauen med Pippi

Ny kursdag med Pippi, og varmt var det i dag også godt å se at hun ikke bryr seg om det.
Vi begynte med slalom, og vi fikk til noen gode 12 pinner i dag. Hun hopper noen ganger ut på slutten, men det er ikke lenge vi har trent med 12 pinner så det er vel bare mer trening som skal til.
Så skulle vi trene føring og det gikk kjempefint, jeg kan veksle på flere steder på en kombinasjon og hun følger uansett :-)
Så trente vi felt på møne og vippe, på møne hadde hun fine felt opp og ned i dag.
Og for første gang tok hun vippa alene i dag, med bånd men hun vippet selv.
Så skulle vi trene fremadsending med hjul, og hjul er noe dritt. Hun går ved siden av hele tiden, men nå skal jeg la noen stå foran så hun ikke får gått feil. Nå har hun kjørt seg fast på å gå feil, så nå måtte jeg finne på noe og håper det virker.
Og nå er det bare to ganger igjen på kurset, og jeg har bestemt meg for å ikke ta bronsemerket nå. Jeg vil ikke at hun skal hoppe på stor før hun er året, og har tenkt å fokusere på dette på kurset i Karlstad.

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.