søndag 22. juni 2008

Stevne i sandefjord

Pippi og jeg ble med resten av urskauen til sandefjord i helgen, fin trening for Pippi og sosialt for meg hehe. Denne gjengen er det bare så utrolig gøy å dra på tur med, Annikken og jeg dro ned på fredag og møtte Hilde, Emma, Heidi, og Frida.
Vi lå på Vøra camping helt nede ved stranden, og en utrolig fin hytte med stor terrasse hvor alle hundene kunne boltre ute. Og det er helt utrolig at det ikke blir noe bråk mellom hundene, da de var sju stykker. Vi koste oss med reker på Fredag og noe flydium gikk jo med, og stille var vi jo ikke.
Pippi koste seg med å ha mange å leke med hun går fint sammen de fleste hunder, men kan være litt vaktmester når hun sitter i bur og går i bånd. Vi trente masse tilfeldig kontakt litt sitt, dekk og stå i helgen også.
Resultatene har jeg ikke styr på men Urskauen forsynte seg godt av premiebordet som vanlig:)
Tusen takk for en kjempefin helg alle sammen!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.