søndag 8. juni 2008

Uoffisielt stevne hos Nes HK

I dag dro jeg på uoff. stevne hos Nes HK for å se hvordan Azzi sin utvikling går, og der var det fint å få testet dette. Azzi var klar og hun er kjappere enn jeg er vant til. Hun var kjempeflink i dag, men vi har jo ikke trent noe særlig siden november og det syntes. Vi disket etter 7 hinder, men det var en bra disk. Det var min feil er jo ikke vant til at hun går så fort, og vi har jo ikke trent og derfor ikke vidre utviklet oss noe heller. Hovedgrunnen til vi dro i dag var jo se om ryggen holdt og at hun ikke vegret seg, og det gjorde hun jo ikke.
Så jeg er kjempefornøyd med dagen og det er nok Azzi også, hun synes jo agility er så gøy det er noe alle kan se.
Nå er det bare å være tålmodig med henne og ta det rolig med treninger og se etterhvert hva hun tåler. Får ta noen treninger og en tur til Thoresen i juli så får vi se hva han sier.

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.