tirsdag 3. juni 2008

Trening i hagen

I dag tok jeg en treningsøkt i hagen, vi har ikke store plassen men satt opp noen hindre og slalom.
Utrolig hva man kan bruke som hindre, saue gjerdet som jeg kjøpte for å bruke som slalom egnet seg også som hoppe hindre. Satt opp div en kube og trente litt føring med begge to, hadde pinnene nede på bakken. Pippi har jo ikke trent så mye føring enda, men synes det ikke gikk så værst. Som regel følger hun hånden og er rask til å ta vendingene mine, bommet noen ganger men da har vi som sagt også nettopp begynt med føring.
Azzi er på nett om dagen hehe, har ikke trent så mye etter oppvisningen og det merkes. Fy f for en turbo, og alt skal gjøres på en gang og alt blir feil. Må få tatt noen fritreninger med henne snart, veit ikke helt hvor enda men må forsøke å få det til. Denna dama er klar for å jobbe nå, jeg skal nok slite for å holde følge med henne i banene hehe.
I morgen er det ag kurs for Pippi og vi gleder oss, hun er også klar for å jobbe selvom det går litt roligere for seg her.

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.