lørdag 14. juni 2008

Trening på forumet

I dag var det trening uten instruktør på forumet, greit å være kreativ selv også.
Pippi har jo tullet med hjulet så da hadde vi jo tema også, vi fikk til mange ganger som hun mestret. Jeg varierte plasseringen min og vi fikk til dette også i dag, så vi får bare trene på dette en stund til det sitter.
Vi strevde også med slalomen i kombinasjon også på onsdag, så vi tok et hoppe hinder før slalomen og trente på dette. Første gangen gjorde hun det samme som på onsdag, og snurret og hoppet før jeg fikk henne inn i slalomen. Så førte jeg henne med "feil arm" inn og hun smatt rett inn flere ganger jiiiippi! Tror det var fordi jeg fikk bremset henne litt før slalomen, og da er det lettere for henne å søke opp inngangen. Vi trente også litt høyre slalom, dette trenger vi mase trening på enda.....
Og like greit når man først har tillgang på hindre så trente vi felt, her må vi også trene masse.
Azzi var også med i dag, men trente mest lydighet med henne, stå, dekk, lineføring, og masse momenttrening...
Så er glad jeg dro på trening alikevell i dag!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.