torsdag 22. januar 2009

Fritrening med Pippi

Var på fritrening igjen, sammen med Jan Tore og Annikken seff.
Skjønner at det snart er konkurranse for i dag var danliget veldig mange å trente, pleier ikke å være så mange så seint (20.00).
Det var satt opp kombinasjoner av C Partiet (små/mellom), så vi brukte de.
Og som vanlig litt for vanskelig for oss, så jeg delte den opp litt.
Strevde litt med starten da hun tok feil tunell inngang gang på gang, må overdrive føringen litt så skjønner hun det. Så delte jeg den i to, da det var en vanskelig slalom inngang sånn midt i banen. Synes hun forsatt er flink til å følge meg selv på vanskelige kombinasjoner, og hun takler nå at jeg legger ut svinger.
Tok vippa også i dag og hun la seg ned igjen uhhuu, så jeg gikk tilbake igjen å holdt vippa så den ikke smalt i bakken. Er veldig spent på hva hun vil gjøre på stevnet til lørdag??????
Trente også fart på stigen og møne. Lot Annikken holde henne igjen mens jeg løp og kalte henne inn, og skal si hun fikk opp farten. Får gjøre dette en stund å se om det hjelper!
Nå skal vi ikke trene mer før lørdag, så da får det briste eller bære.

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.