onsdag 14. mai 2008

Ag kurs Urskauen med Pippi

Halvveis i kurset og nå begynner jeg å se framgang på Pippi, selv om hun fortsatt har løpetid.
Enten blir hun enda bedre, eller så gjør hun ikke så mye ut av at hun har løpetid.
I dag har vi trent noen enkelt hindre, litt felt og litt slalom. Høyre slalom er ikke lett nei, men det har vi nettopp begynt å trene på. Feltene tar hun best opp, men vi sliter litt på ned felt og der har man jo godbitskålen som trekker også. Vi får bare trene på dette så skjønner hun det nok til slutt.
Vi hadde en kombinasjon med to vekslinger og vippa til slutt og denne var jeg spent på(tot 9 hindre).Denne fikk vi kjempe fint til, hun tok begge vekslingene fint og vippa alene. He he bc kan fly, Hilde rakk ikke bort til vippa for å holde så hun føyk av. Men gikk på igjen med en gang så hinder sikker er hun. (ingen pingle dette nei) Jiiiiiiiiipi for Pippi hehe.......

Azzi var også med en tur i dag, og hun gikk noen runder i pausen. Fy for en fart hun hadde i dag, jeg hang langt etter. Hun gikk vel på mellom tror jeg og ikke noen antydning til å få vondt, og det er jeg glad for. Og for en motivasjon spørs om jeg får den på Pippi, det gjenstår å se da???????

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.