onsdag 28. mai 2008

Ag kurs Urskauen med Pippi

Kursdag igjen for Pippi og det var veldig varmt i dag, vi har alltid fint vær på dette kurset.
Vi trente slalom, fremmadsending, og felt i dag. Synes dagen gikk kjempe fort, hadde mange pauser p.g.a varmen. Slalomen er det noe merkelig med, noen ganger går hun som bare det og andre ganger hva er slalom??? Men vi fikk til noe fine 12 pinner i dag og det er fint, og vi trente noe høyre slalom (da roter vi litt begge to).
Fremmadsendingen gikk kjempefint synes jeg selv om hjulet sto først, tok hun dette flere ganger uten å gå feil. Jeg satt henne veldig nær slik at hun lykktes, så får jeg heller sette henne lengre og lengre unna.
Så var det felt da ikke lett det heller, men når hun har gått en gang så ser det ut som om det går opp et lys åå felt ja hehe. Men dette veit jeg tar lang tid, mange trener på dette i årevis før det sitter.

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.