torsdag 15. mai 2008

Filming med nrk

Ja nå har vi filmet til programmet dyrisk som kommer til høsten på nrk. Annikken og jeg dro tidlig så vi hadde god tid, men så streika bilen så vi ble sent ute allikevel :)
Vi haddde med alle fire hundene og til frognerparken det bar, ikke lett med svima og vema med bil i Oslo hehe.... Vi kom da frem til slutt rimelig stressa over bilen, og at det ikke går ann å være mer kjent i Oslo. Og Azzi og jeg skulle ut å skate med en gang, men Azzi var klar og jeg synes hun var kjempeflink i forhold til hvor stressa jeg var. Vi filmet div kunster noen alene og noen sammen, jeg synes alle fikk til mye og jobbet bra det er jo ikke mange ukene vi har trent. Jeg er spent på hva og hvor mye de viser i programmet??????? Uansett dette var fin trening for hundene og ikke minst oss førere.

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.