onsdag 21. mai 2008

Ag kurs Urskauen med Pippi

Vi hadde en kjempefin kursdag igjen, jeg ser både framgang og at vi må gå litt tilbake igjen.
I dag gikk slalomen, vippa, og pølsa fint, men hva er felt???? Og bordet var ikke helt greit i dag selv om det kan hun så bra, men etter å ha tenkt meg om så har jeg godbit i hånden og ikke i skål på bakken!!(kløna, skåla trekker så veldig) Så da får vi huske det til neste gang.
Og felt da noen ganger er hun kjempe flink og har bra felt opp og ned, mens andre ganger raser hun over. Så jeg tar alt på nytt da, og skal ikke ha skål der heller og bare gi henne godbit når hun står på feltet. Også hjulet da det har så fine hull ved siden av som det er lettere å gå igjennom, så jeg skal trene hjulet for seg selv en stund for at hun ikke skal gå så mange ganger feil.
Men hun har jo blitt kjempeflink på andre hindre, går 8 pinner slalom alene og søker opp inngangene. Må selvfølgelig trene mer på høyre slalom, og bli enda mer selvstendig.
Vippa går som en drøm nå synes jeg, hun finnes ikke redd og det er bra.
Så vi hadde igjen en fin kursdag sammen!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.