tirsdag 27. mai 2008

Hos Thoresen og trening med troppen

I dag dro Annikken og jeg til Thoresen med Kazan og Azzi, da Kazan har påleiringer i ryggen.
Thoresen var positiv og mente at dette ikke var alvorlig, så da ble vi glade og han skal dit en gang til. De var kjempeflinke hos han begge to, de var inne samtidig og vi fikk gruppe rabatt hehe.
Azzi er det verre med det låser seg fortsatt hos henne i nakke og rygg, men han mener fortsatt at jeg skal trene. Skal ta noen treninger utover sommeren og se ann hvordan det går, men tar det rolig. Så hvis hun skulle trene ville han ha henne dit sammen med Kazan om ca 1mnd, hvis vi tok det med ro kunne jeg vente.
Vi var også på trening med troppen i dag igjen, må jo trene til den store dagen på torsdag.
Det går så som så synes jeg, men jeg er sikker på at det går fint på torsdag. Aina styrer oss med jernhånd, og går det ikke som planlagt får sikkert publikum en god latter hehe......

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.