onsdag 23. april 2008

Ag kurs Urskauen med Pippi

I dag skulle vi for vår del ha fokus på slalom, felt og fremmadsending. Hun blir spinnvill når hun ser andre gå i banen og hun bare må se på (urettferdig). Nå så jeg også mer stress enn jeg ser hos Lundqvist, men det er ikke noe problem enda.
Vi trente slalom det gikk sånn passe greit, og fikk til noen bra i dag også.
Stigen gikk også fint, vi trente felt opp og ned. Hun hoppet rett av nedfeltet så jeg satte henne opp og hun liker ikke når jeg løfter i henne, men fant seg i det til slutt og vi fikk til noen bra. Det å gå over stigen er ikke noe problem, hun datt ned en gang i dag men rett på igjen hvem sier denne hunden er ei pingle hehe.....
Ikke før vi kommer til vippa da, den er ikke kul. I dag vippet vi den helt ned, og hun ville ikke på men det skulle hun og når hun står der er hun ikke redd. Så her må det mye trening til.
Vi skulle også bakomkjede fire hoppe hindre, det gikk fint det tok hun lett.
Så skulle jeg ha innkalling over de samme hindrene også bakomkjedet. Er helt utrolig stolt i dag når jeg kan sette henne igjen og gå fire hindre og rope på henne og hun hopper over alle sammen. Bare det at hun sitter igjen er utrolig synes jeg, dette er noe vi ikke har gjort mye selvom jeg har trent sitt å bli mye i det siste.
Så skulle vi ha tre hopp og tunell, gikk ikke så bra men greit nok hun er jo så ung så jeg er fornøyd med det hun presterte.
Vi trente felt på møne også, det gikk også fint.
Så til slutt trente vi litt hjul og pølse, dette gikk også fint er noe som er kult inne i pøla da men det kommer seg. Hjulet tok hun selv idag, så det er bra.
I dag er jeg kjempefornøyd!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.