onsdag 11. juni 2008

Ag kurs Urskauen med Pippi

Ja det var nest siste kursdag på urskauen med Pippi, tiden går så altfor fort synes jeg.
I dag hadde vi to kombinasjoner og så skulle vi trene felt for seg selv.
Den første vi gikk var på 11 hindre (tror jeg) og der var det litt vanskelig med både slalom etter tunell, og hjulet (møkkahjul). Så der fikk vi litt problemer her klarte hun slalom inngangene, men hun begynner å få fart og feilberegner litt og går ut på nest siste pinne 2 ganger. Men fikk til den siste bra... Noe som vi ikke kan gå i en kominasjon enda er hjulet, hun går ved siden av så dette må vi trene på.
Felt hindrene er også noe som vi trenger trening på, har noen bra felt og andre ganger: felt hva er det?
Den siste kombinasjonen fikk vi til flere ganger, det eneste vi tulla litt med her var slalom inngangene???? hopp før slalom og hun går forbi slalomen, trodde jeg var for utydelig men hun gjorde det flere ganger også fikk vi snurrer fjoran slalomen jaja noe skal man jo ha å trene på hehe.
Noe som jeg fortsatt er fornøyd med er at hun følger meg så bra, vi har bra kontakt i banen.
Og at nå går hun vippa alene og ser ikke ut til å bli redd når den smeller ned.

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.