mandag 16. juni 2008

Trening med troppen

I går var det trening med troppen, og vi var fire som møtte. Kommer til å bruke sommeren til å vurdere om jeg fortsetter, da det ikke kommer så mange på trening. Da kan jeg heller begynne å trene lydighet og få en mer effektiv trening. Troppen trenger å trene en del sammen på noen av øvelsene og vi har mye å gå på, og bedre blir vi ikke av å være fire som trener.
Vi trente noe marsjering og noen enkelt øvelser, men jeg blir lite motivert så det ble veldig halv hjertet.
Annikken og jeg trente litt fri trening på ag også, og da ble motvasjonen på topp igjen hehe.
Vi satte opp en liten kombinasjon med slalom innganger som tema.
Pippi kunne ikke slalom igjen, hun trenger litt tid på å skjønne hva vi skal trene. Så går det opp et lys, og da går hun slalom som bare det flere ganger (umoden). Også i dag klarte vi innganger fra hopp og hopp etter slalomen, så det sitter. Fikk tatt noen felt på møne og vippa, disse går jo kjempe fint. Trente litt føring med tre hindre parralelt, veksla foran hindrene og Pippi klarte dette bra. Mellom trente vi også og vi knota litt, men fikk til noen bra til slutt.
Azzi er et kapittel for seg selv om dagen, hun har så mye motivasjon at det renner over. Skulle nok ha trent mye ro en stune hehe. Vi gikk på mellom høyde også i dag, det gjorde alle tre faktisk. Azzi har fått start problem, er så lett i rompa. Men jeg tar det som et godt tegn at hun vil gå, og at ryggen ikke plager henne. Hun har fått en kjempefart, men samtidig har hun den samme kontakten i banene som før. Så nå må jeg virkelig tenke på hvor jeg plasserer meg, og slalomen har blitt mye raskere. Har meldt henne på 29 uoffisielt, og vi tar det som trening men spennende for det.

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.