torsdag 26. juni 2008

Fritrening Stovner

Trente i dag også med Annikken og Jan Tore på Stovner.
Azzi er ikke helt på nett men det er ikke jeg heller, PMS og da går ingentilg bra hehe.
Hun er motivert men vi merker at vi ikke har trent på lenge, har ikke så store forhåpninger om at hun går bra til søndag. Vi trenger litt tid til å bli samkjørte igjen, men så terper vi ikke så mye heller. Tar det heller litt med ro i starten, og heller øke litt etterhvert som vi ser at ryggen holder.
Pippi trente masse felt i dag og vi tok på bånd igjen, for hun hopper av nedfeltet. Slalom trente vi også, fikk til noen bra høyre innganger også i dag.
Nå har vi hoppet litt på stor og nå går hun under på noen hindre, så enten setter jeg ned litt igjen eller så går vi på mellom. Enda en ting å trene på kurset i Karlstad......
Og vi må trene mer ro når hun står på sidelinjen å ser andre i banen, tar av så det holder og da trener jeg ro. Og det funker noen ganger ellers må jeg ta henne lenger unna.

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.