fredag 6. juni 2008

Late dager!

Nå som det er så varmt våkner ikke vill dyra før kvelden, og da er de klare da.
Så i går og i dag tok jeg en treningsøkt i hagen, trente høyre, litt føring og stjerne (tror jeg det heter?)
Azzi er som vanlig klar for det meste, men har som sagt litt for mye stress og vill for mye og da blir det fort feil. Høyre gikk fint også trente jeg litt mellom som også gikk bra, men stjerna da herregud for ei vimse. Hun fyker i alle retninger, og er over hindrene i hennes rekkefølge og ikke min he he. Det er den dama, men når hun får gått litt lander hun, og vi fikk til noen bra sløyfer før vi ga oss
Pippi er som vanlig rolig og behagelig å jobbe med, men jeg er spent på om hun noen gang får farten som Azzi har???? Høyre gikk fint også her, tok noen runder med div komb.
Begynte å trene mellom med Pippi i dag fint å ha til seinere, hun tok dette også fint.
Stjerna fikk vi til mange ganger både sløyfer og andre komb. Håper hun fortsetter å følge meg like bra framover også, når det blir lengre kombinasjoner?
Jeg var på språkkurs med Annikken i går og da så vi på opptakene fra søndag, det var mange gode møter. Vi fikk se mye språk, men angrer på at jeg ikke hadde meldt på Azzi som trening.

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.