søndag 29. juni 2008

Uoffisielt stevne

Så skulle vi teste Azzi litt igjen, vi har jo vært på to treninger i uka som gikk.
Men har jo bare latt henne gå maks to runder, for å ta det pent i begynnelsen.
Hun gikk faktisk tre løp i dag to med meg og ett med Annikken, vi disket begge løpene våres.
Det ene var jeg ikke klar nok og hun for ut mot feil hinder, andre løpet tok hun feil tunnel inngang. Og dette er noe vi sleit med før hun ble skadet så dette sliter vi med enda, ikke rart siden vi ikke har trent i vinter. Løpet hun gikk med Annikken dempet hun seg en del, sikkert uvant å gå med andre enn meg. Azzi er veldig klar på ting, er det ting som ikke er som det pleier demper hun seg. Så nå får vi se til helga har jo meldt på ag løp der også. Kult at de kom igjennom med 15 feil, men det er første løpet deres sammen. Skulle ikke forundre meg at de kommer til å gå flere!!!!
Pippi var med i dag også og hadde bindetrening og det gikk kjempefint, hun bare legger seg rolig ned vd stolen min. Liker ikke at det kommer hunder bort da kan hun snappe etter de (ikke alle ser ann litt først hehe), skal jobbe endel med dette i sommer.

Ingen kommentarer:

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.