tirsdag 24. juni 2008

Fritrening Stovner

I dag dro vi på fritrening på stovner, sammen med Annikken og Jan Tore.
Azzi er i farta igjen, men det er ikke jeg glemmer banen og styrer noe forferdelig med hvor jeg skal være. Jeg har ikke samme hjernekapasitet som de andre to, som bruker to minutter på å lære banen hehe. Men vi fikk til en bra til slutt og det er det som teller, jeg er nå vant til Pippi som jeg fører på en annen måte enn Azzi.
Pippi skulle trene på hjulet og hun fikk mange bra til før hun gikk over til å gå under igjen, så hvis vi klarer bronsemerket i morgen er det kun flaks. Trente også litt føring med henne, hun er lett å føre og håper hun fortsetter med det. Fikk tatt slalom også noen gikk bra og noen dårlige, men vi avsluttet med en bra.

1 kommentar:

Annikken sa...

Syns dere var kjempeflinke i dag jeg:-) Gleder meg til å se bronsemerkeprøven:-))

Pippi på kurs i Karlstad

Pippi på kurs i Karlstad

er dette er bc som satser, eller har hun lært av onkel Kazan

I belive i can fly

17 mai Hurra!

17 mai Hurra!
Vi står å venter på Fredrik og barnetoget, det går faktisk kjempefint å ha med tre hunder ut å se på toget. Kazan er på besøk ! Men han er så vant til oss så han oppfører seg eksemplarisk. Pippi sin første 17 mai og hun står helt inntil toget som om hun hadde gjort dette tusen ganger. Hun overasker stadig til å være så myk så skal hun hilse på alle og hun takler mer enn jeg hadde trodd.